Ik ben altijd een winnaar

Een eindejaarsgroet,

2015 was mijn jaar van de waarheid. Ik mocht nieuwe ontwikkelingen ervaren en kreeg hier en daar weleens een riem on mijn hart of een messteek in mijn rug.
Leermomentjes noem ik dit.

Het afgelopen jaar heb ik veel geleerd. Op werkgebied, gezondheid, financieel, persoonlijk, vriendschappelijk en ik heb vooral de waarde van familie leren waarderen.

Een tijdje was dit alles net een vuilnis hoop in me koppie. Waar zelfs de vuilnisman van wegliep. En nu wil ik niet zeggen, dat alles is opgeruimd. Maar ik ontdek steeds vaker dat het ruimer en ruimer wordt (zelfs wanneer het voor de buiten wereld als rotzooi beschouwden wordt, blijf ik mijn eigen innerlijke kracht beminnen).

Dit jaar heb ik ondervonden dat ik meer tijd met mezelf moest doorbrengen om te kunnen ontdekken wie ik daadwerkelijk ben. In mijn vorige blog heb ik hier in het kort overgeschreven. De moed van Imperfectie. Dit boek heeft mijn heel goed geholpen om mezelf te kunnen herkennen en te waarderen voor wie ik ben.

Wij mensen zijn goed voor wie wij zijn. En we zijn ook heel goed in dat deel juist weg te cijferen (laat dat laatste los). En zeg!! IK HOU VAN MEZELF PRECIES ZOALS IK BEN!

Na mijn operatie ben ik een groot deel van mezelf verloren. Ik dacht dat ik opeens niemand meer was zonder stem. Ik voelde dat ik niet meer kon presteren als vocalist, dus dat ik in niets meer kon uitblinken. Dit heeft even geduurd voor ik weer de kracht in mezelf kon vinden wie ik ben, en wie ik wil zijn.

Voor mij was 2015 een mooie reis die ik zelf mocht invullen. En ja daar zijn voor-/nadelen aan.
Waar ik heb gehuild, gelachen, geschreeuwd, genegeerd. Waar ik in ben verblind, betoverd, verrast. Waar ik in heb genoten, gevreten, gevochten en waar mijn naaste omgeving en ik nog steeds voor vechten. Kortom een jaar voor mooie leermomenten.

Ik ben altijd een winnaar: Soms win ik en soms leer ik!

Deze wijsheid neem ik ook het nieuwe jaar in.


Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar


Wees jezelf, er zijn al zoveel andere <3

Veel liefs




















Reacties

Populaire posts van deze blog

Welkom in mijn volle leven

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!