Terug naar de basis

Trainen, trainen en nog eens niet trainen.. Zo lijkt mijn leven op dit moment. Telkens als ik bedenk te gaan trainen komt er wel weer iets tussen dat ik niet "kan" sporten. HOE TOCH OP!! Er is geen excuus om het weer te ontglippen. Ik moet geen leugens verzinnen en al helemaal niet vertellen aan mezelf.

Hoewel ik helemaal niet van sporten hou ik wel enorm veel van mijn lichaam en daarom moet ik toch een middenweg zien te forceren. Nu ben ik best een lastige dame als het om sporten gaat.

Dus gister heb ik na bijna 5 maanden de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een weg getoverd naar de gym toe. Ik werd te vroeg wakker gemaakt met teveel energie en een heerlijk zonnetje. Al snel sprong ik de douche in met de gate gang.. HET IS KLAAR==>> IK BEN ER KLAAR VOOR.. Ik ga terug naar mijn basis en dat is naar de gym.

Het was een lange trage movement waar meer pufjes voor nodig waren dan gewoon gelijk te gaan sporten maar ik ben inderdaad gelijk de deur met vrouwlief gegaan. Liefje naar haar stage en ik naar BASIC fit.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat heb ik genoten in de sportschool. Ik voelde me weer helemaal helder en optimaal; alsof ik mijn race weer kan herstarten. Klinkt best vaag he--> ja ja het leven van deze volle vrouw is bezig met het afvallen van gewoontes en dat kost veel tijd en vooral kracht. Het is namelijk een proces ( maar dat vertel ik nog wel een keertje).



Reacties

Populaire posts van deze blog

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar

Eendjes voeren doe je alleen