Brutaal verliefd op eten

Eten wilt de weg vertellen maar stopt wanneer het over inhoudt gaat. Het is daar om je te redden maar vergeet wanneer het te ver gaat. Minder of meer is voor mij een keuze maar wanneer eten mij mond raakt ben ik verloren tot dat het te laat is. Het is een waarheid die ik onder ogen moet blijven zien. Het is een levenspatroon die ik moet blijven beminnen.

Als de geest heeft bepaalt dat ik dit moet eten is er dan wel eten genoeg om mijn lust te kunnen vergeten. Sta ik aan de overkant als ik naar mijn zelf kijk of kijk ik de andere kant op wanneer mijn smaak zijn top bereikt. Het is lastig te beschrijven het is bijna een ziekte die ik zelf uit mijn lichaam moet bedrijven. Het is een luxe verslaving waar ik een middenweg moet vinden.

Ik vind jou lief,
jij vind mij geweldig
en samen vullen we elkaar aan.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het idee dat ik van ongezond en onregelmatig eten houdt maak deze verslaving een taboe.. Ik probeer nog steeds een middenweg te vinden dat ik minder wil/kan eten. Ik maak mijn eigen keuzes en toch trap ik in mijn eigen leugens!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar

Eendjes voeren doe je alleen