Verplicht ziek zijn

Zucht. Ik heb gister niets geschreven en niet omdat ik niets te melden had maar omdat ik eigenwijs was.
Het was de bedoeling dat ik heel de dag rustig in bed zou liggen om uit te zieken. Maar hoe naar dit ook klinkt (not) had ik toch besloten om de boven etage te gaan opruimen. Ik was al die troep en stof zo zat en ergens had ik het idee dat al die stofdelen in mijn neus zouden belanden en ik uiteindelijk nog verder van huis zou zijn..

Tjaah niet zo'n slimme gedachte achteraf gezien half wel. Nou de enne kant was het een geweldig idee "de boven etage is schoon, de was is gewassen, gedroogd en onder tussen in de kasten" nadeel hiervan is dat ik heel de nacht met pijn aan me keel, neus, hoofd, en stembanden heb gehad.

Wellicht klinkt dit nu heel vaag maar het maakt mijn zielsgelukkig als het huis schoon is. Ik kan daar zo van genieten en ik denk dat ik ook daarom wat beter ben geworden vandaag.. Nou hmm deels dan ;)

Nu naar vandaag. Ik heb dus vandaag redelijk geluisterd (Mijn verloofde : vandaag blijf je onder de dekens en in bed ik wil niets horen --> ze was er niet dus.. lees maar verder). Ik heb veel thee gedronken op gember gekauwd,gezogen op isla moos en keelsnoepjes, soep gegeten, lekker warm in bed gelegen terwijl ik Once upon a time aan het kijken was. Klinkt allemaal schappelijk toch. Ik mag niet klagen. Ik heb zelfs veel geslapen door citrosan te drinken. http://www.citrosan.nl/

Nu komt het gedeelte dat ik weer een andere wending neem dan dat ik zou moeten doen. Gister heeft mijn dochter straf gekregen (ze was weer eens heel slordig en het was duidelijk de druppel) en mijn verloofde vond dat ze mijn daarom goed moest verwennen ( nou moet ik eerlijk toegeven dat onze kleine meid zonder straf ook geholpen had maar nu mocht ze dus ook niet naar buiten) door van mij te kopen mijn thee te pakken. Echt het leven van een volle zieke vrouw.. Blah blah blah ik wil uit bed..

Ik heb zelf mijn eten gemaakt. Heerlijke kippensoep met Surinaamse groentes en geroosterde mexicaanse kip krokant. (oven krokant) WAUWW wat heb ik hiervan genoten. Het was zo klaar en zo gezond..

Kip krokant was gewoon een zakje met Mexicaanse kip krokant erop --> voor meer informatie stuur ik je door naar de website. Het is namelijk echt de moeite waard om het uit te proberen. Er is geen vet of boter nodig!! Lekker gezond dus http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/nieuws/2013/11/maggi-lanceert-krokante-ovenkip-zonder-extra-vet/index.xml

Enfin ik heb dus heerlijk gegeten samen met me dochter want mijn geliefde is op bezoek in het zuiden bij familie en komt pas laat thuis. Het was al weer bijna tijd voor gtst en natuurlijk kwam het schoonmaak mutsje in mij weer naar boven. Ik dacht ik heb toch al gtst gekeken in de ochtend dus ik kan nu even gauw de was opvouw en wegleggen.. MAMA nu wordt ik boos op u hoor, want u moet gewoon in bed blijven liggen.. Maar liefje als je me nou even gauw helpt is het zo gedaan.

Zo gezegd zo gedaan. En nu lig ik toch maar weer in bed, want me hoofd bonkt alle kanten op en daar ben ik alles behalve blij mee. En stiekem wil ik nog veel meer vertellen maar goed ik moet maar weer eens gaan slapen.

Wees jezelf en zijn al zo veel andere

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar

Eendjes voeren doe je alleen