Vrouwen zijn prachtig

Mijn verhaal die ik op Facebook heb gedeeld in een toffe dames groep (MyFabulousOutfits)

Goedemorgen ladies..
Ik zal mezelf eerst voorstellen. Hi mijn naam is Aurelliana uit Rotterdam. Heb een leuk gezin, toffe banen en geniet van het leven. Door een van mijn jobs (artiest) wordt ik vaak geconfronteerd, dat ik wat aan de volle kant ben en dat ze het bijzonder vinden dat ik me niet schaam.. Voorbeelden! Zoo voor een volle dame weet jij je wel te kleden ðŸ˜… of zoo dat jij dat aan durf, ik zou dat niet durven maar jou staat het. Ook krijg ik reacties over dat het helemaal niet lijkt dat ik maat 46/48 heb. Achja eerst dacht ik wtpiep nu denk ik dat klopt ik weet inderdaad met mijn curves te werken (soms ook niet hoor, blijf mens). Maar over het algemeen heb ik er geen last van. 

Laatst (zie foto) heb ik zoveel lelijke reacties gekregen over me broek en ik geef ze gelijk was niet een slimme keuze van mezelf. Maar wat mij vaak stort aan mensen is, dat ze gelijk zo vals, gemeen en vooral lelijk als mens worden. 

Ik zeg altijd (heel Rotterdams en plat) op zulke momenten..
Ik heb geen schijt aan jou, wel aan wat je zegt en denkt. 
Voor de gene die zich te dik, vol groot voelen. Het is oke dat wij voller zijn want de een is vol, lang, kort, dun, te grote oren, kleine mond etc. Er is altijd iets wat je niet leuk vind maar we vergeten nog weleens het mooiste aan jezelf en dat is je innerlijke liefde, kracht, uniekheid, de manier hoe je lach, de wereld ziet, andere helpt. 
Laten we vandaag lief voor ons gedachte zijn en terug zeggen(wanneer er een gemene gedachte over jezelf opkomt). Ik ben wie ik ben en daar ben ik blij mee. Ik hou van mezelf, vind mezelf lief, mooi (en nog meer powering woorden). Kijk in de spiegel en verwelkom je nieuwe eigen eerlijke ik.. 

Veel liefs iedereen. Ik schreef eigenlijk met een andere reden, namelijk dat ik vandaag een dames kleding ruilmarkt in Rotterdam organiseer maar dit hierboven kwam er uit.

Ik wil iedereen bedanken ik kijk, like altijd graag mee en geniet van de verhalen bij de outfits  probs naar de beheerders ðŸ‘ŒðŸŽ¶
Groetjes Aureliana

Reacties

Populaire posts van deze blog

Welkom in mijn volle leven

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar