Trots zijn op je zelf

Je mag trots zijn op jezelf, het staat je mooi!

De dag dat ik besloot meer met mijn innerlijke talent te doen, was de dag dat er naar mijn talent werd gevraagd. Loslaten is het mooiste wat er is. Ik weet nog heel goed dat ik geen job had waar ik van kon leven, laat staan een die ik leuk vond. (Ik had en heb nog altijd muziek <3)
3 jaar verder de dag vandaag ben ik Sociaal makelaar, zet ik mijn lespakketten voor de volgende dag (periode)klaar en start ik bij me tweede voortgezet onderwijs als drama workshop docent  #ILovemyjob #trotsopmezelf  en val ik als zang docent in.. <3
Ik geloof dat ik hier nog meer liefde en geluk uit zal halen en dat ik vooral mag en kan leren van mezelf en andere om mij heen. Dank je wel
Ik wens je een fijne nachtrust vol dromen en passie toe..
Slaap lekker

Reacties

Populaire posts van deze blog

Welkom in mijn volle leven

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar