Volmaakt perfect met een beetje hulp

Niemand is perfect en toch is het fijn als je jezelf een klein beetje perfect kan voelen met kleine en goedkope foefje als;

Afslankbroekjes
De broekjes zijn verkrijgbaar in beige,  zwart en wit. Je kan de broekjes makkelijk onder je kleding dragen, ze zijn bijna niet zichtbaar en je voelt ook bijna niet dat je er 1 aan hebt.

De broekjes kan je bij de zeeman kopen voor nog geen 5 euro.

Sportbh
Deze bh's zijn een must have in de kast. Ze zitten lekker en ze maken je borsten steviger en het is ook fijner voor je rug.

Zo'n sportbh kan je voor nog geen 3 euro bij de action kopen.

Afslankhelmpjes
Deze topjes kan je onder je T-shirt dragen. Het zorgt er voor dat je buik mooi strak lijkt. Natuurlijk heb je gewoon een volle buik maar het ziet er dan gelijk uit.

Je kan zo'n topje bij action of zeeman kopen voor ongeveer 5 euro.  Je moet zelf even kijken welke je fijn vind zitten. Mijn voorkeur is die van de zeeman.

Afslank onderbroekjes
Je heb ook onderbroeken die een slanker uiterlijk geven aan je lichaam soms wil je niet een broekje aan maar gewoon een onderbroek. Dan is een onderbroek de juiste keuze.

Zo'n broekje kan je bij de zeeman en action kopen. Mijn voorkeur is bij de action. De onderbroekje van de action zijn nog een klein beetje sexy met kant aan de zijkanten. Je kan ze voor ongeveer 4/5 euro kopen.

Afslankjurkjes
Je hebt bij de action ook complete jurkjes in het zwart en beige. Deze kosten ongeveer 6 euro.

Je wilt waarschijnlijk niet altijd afslank ondergoed dragen. Dat heb ik ook en dan draag ik het liefst bh's van de zeeman voor nog geen 5 euro en zwart ondergoed van de wibra. Je koopt 2 stuks voor 3 euro ze zitten comfortabel en ze krimpen niet.  Hema heeft ook fijn ondergoed van budgetmerk van ongeveer 3/4 euro voor 2/3 stuks.

Ik heb je een idee gegeven wat voor ondergoed je kan dragen, dat lekker en comfortabel zitten tegen betaalbare prijzen.

Mocht je vragen hierover hebben of wil je iets weten mag je me altijd een berichtje sturen.

Wees jezelf er zijn al zoveel andere!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Welkom in mijn volle leven

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar