Ziek zijn is stom

Hoesten hoesten en nog eens hoesten daar word ik best naar van, want mijn keel is zo droog en vaag. Helaas moest ik gewoon werken en officieel moet ik vandaag een proefopname maken voor een nieuw nummer genaamd Remember.  Ik ben bang dat, dat niet vandaag gaat lukken. Ik ga wel proberen een pakkend refrein te schrijven.

Ik ben al een stuk aan dat refrein begonnen dus wie weet lukt het mij. Ben benieuwd. Zaterdag is de officiële opneem dag samen met Raoul van Dutch Twinz..

Enfin ik lig nu lekke thuis op de bank. Heb net een kopje munt thee van mijn dochter gekregen en mijn verloofde is naar de winkel om boodschapjes te kopen voor een oker soep te maken en voor Isla moos en gember...  Dat is een verzachting voor mijn keel.

Tips wanneer je een schrale pijne keel hebt en verkouden bent:
- vroeg naar bed
- Isla moos
- op gember zuigen
- rauwe ui snijden en onder je bent neer leggen
- mint zuig snoepjes (niet te veel per dag, dat is niet goed voor je keel)
- soep is nooit verkeerd
- thee met honing (thee het liefst niet kokend heet drinken)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar

Eendjes voeren doe je alleen