Wie ben ik?

Ik ben een volle dame met maatje 46/48 ik ben net 150. En ik weeg gemiddeld 94 kilo. Ik ben trots op mijn lichaam en vooral omdat ik er telkens weer het beste van maakt. Natuurlijk hou ik me "altijd" bezig met afvallen en gezond eten.  En helaas vergeet ik dat ook soms en geniet ik van heerlijk recepten.

In het dagelijks leven werk ik in een kledingzaak. Ik ben best brutaal en speels maar daarnaast heb ik altijd respect voor mijn medemens. 

Iedereen mag zijn wie hij of zij wilt zijn.  Mag ook geloven waar ze in willen geloven. Het maakt niet uit of je hetro, bi, lesbisch, homoseksuele of trensgenger bent. Aan het einde van de dag moeten we allemaal eten, drinken en waar mogelijk plezier hebben. 

Natuurlijk snap ik dat plezier in het leven niet bij iedereen makkelijk is. Ik spreek nu daarom voor mezelf, dat ik geniet van mijn leven met up's en down's.

En terug naar wie ik ben

Ik heb een prachtig gezin die bestaat uit een slimme dochter en een geweldige vrouw. Ja je leest het goed ik ben verloofd met een vrouw. In onze planning staat vermeld dat wij volgend jaar een kindje erbij willen en trouwen. Wordt een drukke verandering.

Ik ben zelf 30 jaar en heb vanuit een eerdere relatie een dochter gekregen.  Ze is nu 10 jaar en doet het goed op school. Mijn verloofde is heel wat jonger dan ik namelijk 23 jaar.

Het is iets meer als twee jaar geleden dat wij bij elkaar zijn gekomen. Het plaatje klopte. We wonen met ze vijven wij en onze twee vissen) in een simpel huis met twee wc's en balkons op verschillende etages. En hier zijn we gewoon gelukkig.

Ik hou van uitgaan, festivals pakken, genieten van muziek (house, urban en vooral jazz). En mijn geliefde gelukkig ook. Een paar keer per maand treed ik op in discotheken en in de zomermaanden op festivals of bij het strand.

Ik werk ook als freelance drama docent op verschillende scholen met kinderen van laag tot mavo niveau. Ik vind het heerlijk om deze jonge groep mensen iets bij te leren op theatrale wijze. En niwt te vergeten dat ik ook van hun leer.

Mijn naam is verder niet belangrijk en daar ga ik verder ook niet op in. Voor de rest ben ik een open boek!!

Geniet van je dag..

Wees jezelf ♡♥

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar

Eendjes voeren doe je alleen