Welkom in mijn volle leven

Dit is het verhaal van een volle vrouw.. Ik neem je mee in mijn gedachtes, behoeftes en ervaringen.. Ik zal mezelf in mijn blogs heel open en bloot stellen . Let vooral niet op mijn grammatica en als je vragen hebt lees ik dat graag terug.

Zolang je mij respecteert voor wie ik ben of het jou keuze is of niet zal ik altijd terug reageren..

Ik begin vandaag met mijn blog maar ik zal zeker ook terug refereren naar mijn verleden, omdat ik veel met jullie wil delen en ik genoeg mee maak of heb mee gemaakt.

Vergis je niet. Ik hou enorm veel van mezelf en ik wil met deze blog duidelijk maken hoe ik heerlijk in de bloei van me leven sta.. met of zonder teveel kilo's en ik hoop dat je iets aa mijn tips en tricks hebt.. nogmaals serieuze vragen zijn altijd welkom..

Je kan onderwerpen als
- zelfrespect
- zelfbeeld
- liefde
- genot
- schaamte
- eerlijkheid
- openheid
- kleding
- lichaamstaal
- seks
- verslavingen
- vertrouwen en geloven in jezelf!!

En nog veel meer. Ik ben vast een paar belangrijke punten vergeten maar goed het is me eerste bericht..

In mijn volgende blog stel ik mezelf voor en dan kan de party beginnen ;)

Bedankt voor het lezen en tot de volgende blog

X

Wees jezelf!! ♡♥

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar