Morgen begin ik met lijnen

Je kent het begrip morgen begin in ik met...........

In mijn geval lijnen maar je kan genoeg doelstellingen opnoemen waarbij de zin morgen begin ik met kan voorschrijven. Achja het blijft altijd weer een uitdaging.

Zit ik dan in de metro richting huis. Net met mijn liefde heerlijk Injera gegeten bij smaak van Afrika, ik zit über vol en toch lust ik nog een paar snoepjes die ik vandaag eerder bij de kruidvat had gekocht. Om eerlijk te zijn had ik niet eens mijn bord leeg gegeten praktisch gezien was mijn bord nog behoorlijk vol. Maar goed ik mag niet klagen want ik heb een doggy bag mee gekregen.

Ik zat nog best vol van de middag toen hebben we Turks brood gegeten 1 met feta en 1 met peperoni ( smaakte naar mijn smaak niet zo).

Met een vol gevoel zijn we naar de stad gegaan waarbij een onze wegen gingen scheiden. Zij richting de stad en ik richting mijn sollicitatie gesprek waar ik met een glimlach de deur verliet. Ik heb de baan nog niet binnen gehaald maar ik hoop dat ik daar gauw goed nieuws over kan melden.

Efin even terug op mijn slogan van de dag terug te komen; morgen begin ik met.... is voor vele mensen elke dag weer een kans om het met beide handen aan te pakken of het weer uit te stellen. 

Betreft lijnen heb ik echt veel moeite om te beginnen met lijnen noch gezond eten en op mijn voeding te letten. Het heeft voor mij meer met mijn mind dan hart te maken.

Mijn hart wilt het ziels graag en mijn mind ook alleen mijn mind is te beïnvloedbaar  en daar moet ik nog een middenweg voor vinden..

Als er een wil is, is er een weg.. En op dit moment ben ik zoekende naar mijn een steegje die leid naar een weg.

Wees jezelf en zijn al zoveel andere!

Fijne dag 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Welkom in mijn volle leven

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar