Smaken verschillen

Er bestaat geen officiële handleiding die voor alle (volle) vrouwen van toepassing zijn. We leven in een tijdperk waar uiterlijk voor de een heel belangrijk is en voor ander niet.  En zelfs dat is vaak een illusie. Ik hoor dat genoeg vrouwen met een maatje meer niet weten hoe ze zich moeten kleden en dat ze graag eens met mij de stad in willen voor wat tips. Of ze vertellen mij; Voor een forse dame weet jij je wel te kleden. Ik zou dat nou nooit doen/durven.  

Smaken verschillen nou eenmaal en niet iedereen durft zichzelf te uiten of heeft daar geld voor... Een van de redenen,dat ik juist deze blog begonnen ben is, dat volle vrouwen het soms wat lastiger vinden om zichzelf kleden.

SMAKEN PROEVEN ANDERS
Ik daag je uit om jezelf te ontdekken.
- Wat is mijn stijl
- Wat vind ik mooi
- Wat zit lekker
- Wat is mijn budget

Stap een winkel binnen en maak er een er een gezellige *ik ben alleen en happy dag van*.
Pas verschillende outfits en probeer vooral combinaties die je normaal nooit zou kopen (want vandaag ben je hier niet om te winkelen maar in jezelf te leren kennen). 

Maak selfie's en zet muziek op je oren als dat je een prettig gevoel geeft. Thuis kan je de foto's/outfits rustig bekijken. 

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, dan doe ik dat graag. Het is niet dat ik alles weet in tegendeel zelfs. Ik leer ook elke dag van andere en mezelf. Ik denk altijd; alle beetjes helpen. Alleen ben ik sterk, samen staan we sterker

Je eigen stijl vinden is niet makkelijk maar het hoeft ook niet moeilijk te zijn. Spel met het idee en geniet van elke moment.  Uiteindelijk ga je je eigen lichaam verstaan en verteld ze je precies wat ze van jou verwacht (liefde)!!

Smaken kunnen verschillen en dat is ook niet erg maar jezelf verwaarlozen is zonde.  Je hoef niet elke dag en joggy's broek aan of een fancy jurkje, het hoeft niet al te veel te kosten. Je mag jezelf verwennen en je hoeft het ook niet te overdrijven. 

Ik keur niets af want mijn kijk op het leven is waarschijnlijk anders dan van jou en dat is goed ook. We zijn allemaal mooie, prachtige individuen die het waard zijn om te kiezen wat ze willen. 

Ga lekker aan de slag met jezelf en wees niet bang om jezelf te zijn. In de rit zal je mensen tegenkomen die dat niet accepteren. Dat is niet erg, zolang jij jezelf wel accepteer!

Wees jezelf er zijn al genoeg andere

Veel liefs Aureliana






Reacties

Populaire posts van deze blog

Ik ben altijd een winnaar

Vrouwen zijn prachtig

Welkom in mijn volle leven