Eendjes voeren doe je alleen

Vallen en weer opstaan is net als een mentale discussie, die je altijd met jezelf zal blijven voeren. Ik leef tegenwoordig in een achtbaan. Ik ga van hoog naar laag en van onder naar boven. Soms zou ik alles kort en klein kunnen slaan terwijl andere momenten kan ik de hele Wereld weer aan.

Ik test vaak of ik nog besta en nog vaker kom ik er dan achter dat ik veel sterker ben dan, dat ik denk. Het is meestal makkelijker om een inspiratiebron voor mijn naaste omgeving te zijn of zelfs voor mensen die ik niet ken dan voor mijzelf.

Mijn zwakte zal ik niet zo snel vrijgeven. Maar ik beloof het wel in mijn eigen leven toe te laten. Het moment om te ontwaken is gekomen. Ik kan niet blijven schuilen achter het mom van; Eendjes voeren doe je alleen, want samen sta je sterk, samen kan je meer bereiken.

Ik ben nu bezig met mijn horizon te verbreden. Tegenwoordig heb ik hier meer tijd voor en deze kostbare tijd moet ik daarom goed gebruiken. Voor ik het weet is mijn herstel periode voorbij en ben ik 40 uur per week aan het werk.

Tips naar mijzelf toe

  • Schrijf de doelen op die je wilt bereiken → maak er een game van (games wil je altijd eerlijk winnen).
  • Wees zorgvuldig met je netwerk → probeer zoveel mogelijk samen te werken met wie jij prettig vind.
  • Geef toe aan je verantwoordelijkheden → laat het kaas niet van je brood af eten.
  • Wees altijd eerlijk en oprecht → maak van je hart geen moordkuil
  • Vergeet nooit waar je vandaan komt en waar je naar toe wilt → test jezelf en je omgeven maar blijf bij je eigen ik
  • Iedereen verdiend een tweede kans dus jij ook → ga ervoor je kan het!!!
  • Niemand is perfect, dus jij ook niet
  • Blijf ten alle tijden altijd van jezelf houden!!
Dat waren een paar tips naar mijzelf toe. Wellicht heb jij zelf ook iets aan deze tips en misschien heb jezelf nog een paar bruikbare tips voor mij! Je bent altijd welkom om mij wat tips te sturen..


Wees altijd jezelf, er zijn al zoveel andere

Veel liefs Auxs








Reacties

Populaire posts van deze blog

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar