Het uur van de waarheid

Afgelopen weekend heb ikmijn afscheidsfeestje gehad in club Famous. Het was weer en super Totally party alleen dit keer was het net iets anders. Want ja ik was daar voor het laatst (dit jaar dan). Theo heeft er natuurlijk weer voor gezorgd dat ik moest janken van blijdschap. En dat deed hij niet alleen hij had namelijk hulp van alle dj's = Alex Sinclair Presly Delgado & Gdubb Chellios b2b NG. Echter kreeg hij ook hulp van de club zelf, het personeel en iedereen die met ons kwam dansen bijv. Dre, Es, Char & Franci..

Het is bijna zover. Ik wordt geopereerd aan mijn stembanden (poliepen). Het is als een zwarte pagina in mijn leven. Mede dankzij, omdat het een onbekende ervaring is. Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten en hoe ik me zal voelen. Maar een ding staat zwart op wit 8 september wordt ik geopereerd.

Een week lang mag ik niet praten ( het liefst niet eens hoesten), kuchen, neuriën en vooral niet zingen. Helaas is dat zang gedeelte nog langer ik mag 6 weken lang niet zingen en 3 maanden lang niet optreden ( auw auw auw alleen al die gedachte). Ik ben sterk en hierna heb ik geen pijn meer tijdens het zingen plus mijn stem is weer helderder.

Zingen is mijn leven maar zonder echt leven is zingen ook niet mogelijk. Binnenkort heb ik genoeg tijd om na te denken over ik wel of niet wil.  Een wat mijn mogelijkheden als mens zijn. Ik ben meer dan een zangers.

Ik ga dit nieuwe avondtuur met beide handen tegemoet en ik zie wel waar het schip stroomt. Waar pijn is, is ook liefde.. En liefde geeft mij kracht.



Wees jezelf en zijn al zover andere

Reacties

Populaire posts van deze blog

Een concept uit februari (nooit de tijd gehad het uit te werken) raw!!

Ik ben altijd een winnaar

Eendjes voeren doe je alleen